Torsdag

Ohhh vad skönt det va att komma upp i tid idag :D
gick upp vid 8 och åt frukost sen har jag duschat och
dammsugit och ska byta sängkläder sen ;D
det är fortfarande nån jääääävel som ringer dolt
nummer och håller på , palla sånna töntar !

igår så fick jag faktsikt träffa älsklingen i nån minut
hehe , han och sen markus och två till kom till praktiken , först så
var jenny ute och pratade med markus , det blev ju lite
tråkigt då men men , det löste sig , och sen kom hon tillbaka
då sa hon att jag skulle gå ut och då var älsklingen där med :)
stod där ute och pratade med dom en stund sen gick jag
tillbaka till jenny och pratade med henne , det var inte så kul
då :/ men sen löste det sig :) markus och tim kom och hämtade
jenny så sov dom hos henne ;D och jag cyklade hem ;D skönt
väder haha ;D

idag ska jag nog gå och träna , eller inte nog jag SKA ! :D ska
bara byta sängkläder och göra mig i ordning sen cyklar jag ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0