Torsdag

Det var idrott första lektionen , på Fredriksskans , det
var grymt äckligt väder ! dimmigt och fuktigt i luften
så det var så satans varmt asså ! men idrotten var kul :D
kämpade som en idiot haha ;D sen var det LMK , då gick vi
igenom lite prov och störde mig på ett prov om ägg , jag
fick 1 poäng ifrån VG :( men men så kan det va :p
sen var det lunch och sen KS , en liten stund och sen engelska
och det innebar muntliga nationella !!!! usch jenny och jag var så
himla nervösa när vi satt och förberedde oss !! det var hemskt
men sen när vi väl var där så gick det bra :) jag fick VG !!! :D det trodde
jag inte att jag skulle få ! as stolt är jag :D hehe så ja man får se vad
det blir för betyg i engelska sen xD
sista lektionen var lagbollssport , då körde vu ultimate (frisbee) och fotboll !
det var ganska tråkigt faktsikt men men , nån j*vel sköt en
as hård boll på Hannas ben först så den studsade upp på min läpp så
hela läppen domnade bort och det började blöda :S trodde jag
skulle få en fläskläpp men det fick jag inte :D fick bara ett litet
hål i läppen :p

sen gick jag hem och kollade på hockey ! Sverige - Danmark 4-2 :D
semifinal nästa då ;) naaajs , mot Tjeckien tror jag det va ...
det går nog fin fint :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0