Söndag

Gick upp vid 10 och fixade med min cykel , sen cyklade
alla till farmor och lånade hennes bil sen åkte mamma
och jag till kalmar :D vi åt på thai :D det var mums ;)
sen så åkte jag och träffade älsklingen en liten
stund , bara prata lite med honom <3
det är nog bra nu , hoppas jag :)
älskar dig christopher <3

sen så skjutsade mamma hem mig och då
packade jag bara upp lite sen stack jag till
praktiken ;D satt vid busshållsplatsen och väntade
på jenny och då började det blåsa och regna så satan !
trodde jag skulle blåsa bort :o men
sen slutade det lite men men , praktiken var
väldigt kul :D fast framåt små timmarna typ
vid halv 12 eller nått dåååå , började jag bli trött !!!
haha , usch vad jobbigt det va , men sen när vi slutade
så blev jag jätte pigg xD
var hemma vid halv 3 ungefär och då gick jag och
la mig direkt !!!! trött var jag !



/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, jag har också en sån kofta :P

2010-09-24 @ 20:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0