Lördag

Lite sen uppdate men shit i same !
Älsklingen sov hos mig inatt sen åkte han
hem för han skulle grejja med bilen och då
stack jag till stan :D sen hade jag inga planer
på att sticka till Borgholm men Mathilda lyckades
dra med mig och det är jag verkligen glad för :D
hon och jag åkte bussen till Borgholm , förfest
hos en som heter Anna , vi var där i 3 timmar ungefär
sen gick vi ut och kollade på alla bilarna :D Mathilda
och jag vi var , hmmm , haha ja lite roliga om man säger så ;D
bilder kommer kanske nån annan dag , när Mathilda har skickat :D
åkte sen med mamma och pappa hem för dom var där också så
sov på Öland ;D

Kvällen kunde ju slutat lite bättre men men , sånt som händer <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0