Lördag

Tjeniiiiiis , vaknade väll vid halv 12 eller nått idag ,
älsklingen skulle hem och mata sina katter men han
kommer tillbaka senare :)
har duschat och ätit och nu verkar det som att min
lilla data funkar bra igen :D fast seg ären som fem ! men men
det får man tåla , har sökt ett till sommarjobb nu så nu äre
bara att hålla tummarna ! men men ska väll vara lite duktig
och göra mig i ordning åde nu , dammsuga lite också kanske , så
får vi se när bebis kommer tillbaka :)
puss på er :*



dåligt med nya bilder , ja jag vet , men orkar inte lägga in
bilder på datan och orkar inte ta heller för den delen :p men ska
försöka skärpa mig :D

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0