Gårdagens praktik

Praktiken blev ju lite roligare sen mot slutet igen , men
asså vi gör samma saker varje dag :/ jenny och jag börjar
verkligen tröttna på de , redan ??? :o det är ju liksom
över 1 vecka kvar , men men , bara idag och sen imon
sen är man ledig på fredag :D och sen är det helg :) och
då får man äntligen träffa sin älskling igen :) <3

men haha , jenny sa nått som gjorde mig både nervös och glad
igår :)

Citat :
Sjung en låt - Jenny
Öhhh , (nervös) Varför ? :) - Erika
Jo gör det bara :) - Jenny
Jag blev nervös nu , kan inte sjunga bara sådär :$ - Erika
Jo men ta någon du kan bra :) - Jenny
(Tänker fortfarande) - Erika
Men ta Calle Kristiansson då , Walking in memphis :) - Erika
(Sjunger) - Erika
Sjung en till :) - Jenny
Men nej varför ? :D - Erika
Jo men bara gör det :) Ta Underneath your clothes , det är min favorit låt :) - Jenny
(Sjunger) - Erika
Och en till :) - Jenny
Okej då tar jag den här : Need you now , (sjunger) - Erika
Asså fan , du borde söka till Idol :o - Jenny
Nesh säg inte så :$ - Erika
Jo men du skulle fan kunna gå hur långt som helst !!! :D - Jenny
Jasså tror du de ? :$ Men har ju fan scenskräck :o kommer ju dö !! - Erika
Nej du kommer gå hur långt som helst :) Jag ska skicka in sånt där
som man kan göra när man vill föreslå någon :D måste bara ta reda på hur man gör :D - Jenny
Men va skojjar du eller ? :O - Erika
Du blir väll inte arg om jag gör det ? :) för du skulle verkligen klara det :) - Jenny
Nej arg blir jag inte bara nervös hehe :$ - Erika
Okej men då ska jag göra det då tills nästa år :D - Jenny
Hahah aa då hinner jag ju öva ännu mer ;) - Erika

haha fan vad gullig jenny var där då framåt små timmarna :)
neeeervös , asså redan nu :s aja hahhahaha :D



Jag älskar dig Jenny , du är den bästa kompisen man kan ha :) <3


/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0