Fredag

USSSSSSCH vilken hemsk natt asså ! Vaknade klockan kvart
över 4 av att jag drömde att jag skulle dö :s helt sjukt , var typ
hemma på Öland och sen kom det massa bilar och sen kom
det ut några killar och en hade en pistol och så precis när han skulle
skjuta i ett fönster för att komma in så vaknade jag :p och sen helt
plötsligt så börjar det blåsa så satan och åska :s usch det var hemskt
kunde inte somna om på ett tag :( trodde ju först att någon skulle komma
och skjuta mig xD och sen åskade och blåste det så mycket att
jag trodde att huset skulle blåsa bort xD men lyckades iaf somna
sen iaf , vakande då halv 8 , skulle gå vid 8 så det blev
att göra sig i ordning snabbt och ta på sig nått och sen gå ut
i regnet -_- men det var ganska skönt väder iaf :D
sen i skolan så var det matte nationella då , det gick nog
bättre än förra gången iaf :D sen slutade vi ! men jenny och jag
stannade kvar och väntade på att matsalen skulle öpppna så vi
kunde äta tacos :D muuuums !
sen så gick vi och tränade en stund och sen var det så härligt
väder så vi åt glass och satt på en bänk och solade :D
sen kom älsklingen förbi och sa hej en snabbis och ute på stan körde
massa studenter runt ;D dom från ingelstorp slutade idah :p hahahaha !
och nu är jag hemma har duschat , ska snart äta sen kommer
älsklingen hit och sover här :)
puss på det :*

hörs senare kanske :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0