:)

Gick till gamla vattentornet och väntade på mamma och pappa
eller dom kom precis när jag var framme så det var
tajmat och bra ;D så gick vi och åt på Zorbas och pratade :)
mycket trevligt vare :)
sen åkte vi ut till Rasta och väntade på att syrran skulle
komma med bussen :) när hon kom så hade hon köpt
ett par lila öronhängen och ett lila glitter nagellack :D
jättefint <3
sen så åkte vi och försökte hitta vart Konsumbagarn
låg men det gick inte så bra haha xD får be nån som
hittar att visa mig ;)

nu är jag hemma iaf och känner hur trött jag
börjar bli i ögonen xD det är sista avsnittet
av Andra Avenyn idag , kanske sista för gott ?? det
hoppas jag inte ! men men får väll se, ikväll får man iaf
veta vem som våldtog Liv :O spännande !!

ska se till att ha gjort mig i ordning innan de börjar ;)
imon är det uteidrott på Fredriksskans på morgonen :o
kommer frysa ihjäl !!!!!

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ligger inte konsumbagarn ute vid netonnet? Typ...?

2010-05-06 @ 21:35:25
URL: http://madeofthis.blogg.se/
Postat av: erika

hehe ja hittade ;D

2010-05-07 @ 11:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0