Torsdag

Skolan var rätt chill , idrott , LMK , Engelska och individuellt val.
jag jobbade klart LMKn så jävla stolt :D
sen engelskan började jag lite med så är snart
klar med det o individuellt val där var vi bara 1 timma :O
haha så skönt !! vi tog kort åde sen fick vi gå , så slutade
vid 3 så jag gick o tränade en stund ;D haha var inte
så kul , var inte så pepp på det förutom den första
halvtimman ;) mohahahah ! hahaha
sen åkte jag bussen hem för nu har det ju
för fan börjat snöa igen :O usch vad jag hatar det !!!!
försvinn för fan !!!

nu har jag ätit åde lite , eller nu har jag suttit
vid datan en stund o råkade faktiskt somna haha xD
är tydligen trött så fort jag sätter mig med datan i knät :O
ahja men kan inte sova än för gick inte så bra igår när
jag skulle lägga mig tidigt , somnade ju inte !

hörs sen :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0