Torsdag

Idrott första lektionen idag , det var jäkligt kul
faktsikt haha ;D pepp var jag !
sen så skulel vi haft LMK men då var
det inställt !! så himla Skööönt slapp redovisningen idag igen ;D
så då hade vi 3 och en halv timmas rast så jenny o jag gick
till stan , hon handlade present till markus sen åt vi
på donken ;D mums med frukost ;D
sen nu sitter vi på engelskan , är snart klar
med bok rapporten ska bara få till slutet ;D
sen så är det individuella val ! shiiit jag o hanna är
skit nervösa !! :O ska ju börja med lagbollsport idag ;D
det kan nog bli kul ;D hoppas jag , 30 killar liksom :/ man kommer få
mnåga fördommar , men fan vi ska visa dom jäklarna ;D haha

får se om jag orkar träna efter sen ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0