Tjena :)

Så nu är man i Kalmar igen :D
åkte först till Coop så handlade vi lite ;D
träffade även Tobias Carlsson ;D från Kalmar FF ;D
o pappa som alltid är så rolig ska ju börja prata med alla xD
så han började prata med han o frågade hur det gick igår , för han
sträckte typ ljumsken eller nått , o sen pratade dom lite om matchen
för övrigt åde ;D haha , väldigt trevligt hade dom hha xD

sen åkte dom o lämnade mig o när dom hade åkt
så gjorde jag lite mat , kött o potatis klyftor ;D mums !
sen så tvättade jag lite o sen har jag dammsugit o duschat :D
så nu förtjänar jag att sitta vid datan lite ;D
Wallander - Den svaga punkten börjar vid 21.00 så
det får man inte missa ;D o sen nya avsntit av How I met your mother
klockan 20.00 o 20.30 parlamentet ;D
mycket att se på samma gång xd haha

/ eerikahallberg <3


Kommentarer
Postat av: J'licious

söt blogg, lust att följa varandra med bloglovin? :)

2010-03-14 @ 21:00:20
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: erika

hehe tack så mycket :) javisst vad heter din blogg då ?

2010-03-14 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0