Tjao tjao :)

Var o handlade på Netto innan , det blev lite
allt möjlligt :) har köpt Iste :D så himla gott ! :)
Jenny som lärde mig dricka de ;) 2 L kostar bara
7 kr :O sjuuukt billigt för något så gott ! (y)




Dagens Outfit !
Mjukis , linne & kofta !


O det var så sjukt underbart väder ute asså ! herregud vad härligt :)
sol sol och sooool !
inte kallt för 5 öre !
när jag kom hem så packade jag upp o sen gjorde jag nudlar (y)
o nu sitter jag här , funderar på om jag ska fixa lite , är så rastlös så
vill grejja lite ;D typ damma , dammsuga , fixa i bastun o lite i köket ;D
om jag orkar haha ;D kan iaf hålla på i 3 timmar innan Wallander - Mastermind
börjar ;D även att jag har sett den 10000 grr , så är den så jäkla bra ;D

hörs senare :*



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0