Tisdag

Bageritet idag igen , halva dagen typ , ganska gutt ;D
vi jobbade på så satan jag och jenny ;D så duktiga vi
är !! :D
sen så var det hygien, det gick jätte bra :D
sen var det svenska , det gick också bra ;D
sen idrott sista, det var nog den tråkigaste
idrottslektionen som jag haft :p
vi stod och kastade en friespea (stavning?) till
varandra fram och tillbaka haha :p så onödig lektion haha:p
sen efter det så kom pappa och hämtade mig
och vi åkte ut till nåntingen som pappa skulle till
sen åkte vi till inter sport och köpte ute gympaskor
till mig :) tack snälla pappa <3 fick springa på
ett rullband så att han kunde se vilka skor jag skulle
ha :p haha så jävla pinsamt !!!!
men aa det var ganska bra för jag fick väldigt bra
skor , jag sprang tyo jätte snett :S det såg ut som att
vänster foten skulle gå av när jag sprang :S skit
konstigt :O
men aja , nu har jag fått bra skor som jag kan ha
på gymmet och sen när jag är ute och springer åde :D
perfekt !!
sen åkte vi och hämtade moa och tova sen åkte vi och
åt och sen skjutsade dom hem mig ;D
så nu sitter jag här ;D
och jag hade en väldig tur för gick ut i tvättstugan
för att kolla att jag verkligen hade skrivit upp mig
imon o det hade jag men det var ju ledigt ikväll :D
så har lagt i tvätt nu :D har ju sovmorgon imon så ;D
så slipper jag tvätta imon ;D
gutt de !!

ikväll blir det bara att slappa här :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0