Tisdag

Sov hos Jenny inatt :d det var väldigt trevligt , men
vi sov ju itne så mycket hahahhahhaha xD
markus och tim kom lite senare , roligt var det :)

skolan idag vid 08.10 , då var det dags att vara i bageriet
fan så trött jag var hahahaxd men men , överlede iaf ;D
fick med oss massa hem idag ;D
men orkar fan inte med alla idioter !!
det är så otroligt barnsligt att hålla på så :S
men men , tur att jag o jenny är lite mognare ;D

men men , sen var det hygien , jätte kul -_- haha noott
o nu sitter vi på svenskan ;D har kommit på vad
jag ska jobba om ;D det var ju ganska självklart egentligen ;D
Kalmar FF såklart ;D haha så börjar väll skriva nästa gång ;D

sen är det idrott o sen kommer pappa :D o då vet jag inte
vad vi hittar på men nått ;D

ska va ledig imon ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0