Söndag

Goden morgen ! :D vaknade för några timmar sen ,
åt frukost o kollade på Cheers ;D
det är så himla bra ! haha .
somnade väll vid kvart i 2 eller nått i natt
o det är verkligen kul när man väl har somnat att
man blir väckt av någon som ringer hahha xD
det måste ju va väldigt roligt (y) , eller ?! haha

idag ska jag göra lite nytta tror jag , måste gå o handla
också :( jobbigt att handla när pengarna blir mindre o mindre :/
men men , har ju ganska mkt kvar men iaf ;D tror jag ska gå
till netto o handla i så fall , där är det ju iaf billigt :O

men får se när jag orkar gå dit haha , har iaf diskat åde nu ,
o nu sitter jag här o kollar lite ;)

hörs senare :*

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0