Söndag

Hallelåjah :) vaknade vid kvart i 9 idag , låg
i sängen en stund och kollade på tv sen åt
jag frukost , har så fruktansvärt ont i halsen :/ var
inte alls pigg på att gå upp idag :( men men måste
ju , fick ju sova 1 timma mindre inatt med eftersom
man har ställt om till sommartid nu :p
gick upp tillslut och gjorde mig i ordning och lite
så , sen vid 12 ungefär gick jag och tränade , velade
väldigt mycket innan jag bestämde mig för att träna
eftersom jag inte mådde så bra , men när jag var
och tränade så kändes det mycket bättre :)
men efter jag var klar så kom förkylningen tillbaka :(
usch , det är fan hur hemskt som helst att ha ont i halsen
och vara förkyld :O man blir så trött :/
hoppas jag inte är sjuk på lovet iaf !

När jag kom hem så gjorde jag pannkakor :)
dom blev väldigt bra faktiskt :D
gott var det med ! sen diskade jag och lite så
och nu sitter jag här :D är super trött !
men får inte somna nu för då kommer jag
ALDRIG kunna somna ikväll ^^
ska duscha sen också det kan man ju
göra när som så att man blir lite piggare ;D

hörs senare babees ;D <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0