Söndag

Sov till halv 11 ugnefär sen gick jag upp
o kollade på tv o sen gjorde jag mig i
ordning , sen packade jag o lite så
o sen spelade jag nått spel med Moa o Amanda ;D
det var ganska kul haha ;D vann 1 gång bara :( men men haha ;D
sen så åt vi mat , o sen spelade vi igen . Sen kollade jag
igenom syrrans garderob o hittade mina kläder som jag lagt
undan , en grön skjorta , den har jag aldrig använt men den var
jäkligt snygg så den tog jag tillbaka ;D o sen så hittade jag
en svart polotröja , som mamma hade gett henne :O asså
så gör man väll inte ? den har jag ju liksom letat efter !! o den hade
jag använt 1 gång o sen så försvann den :S aja men ska snart
åka , hejd å ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0