Onsdag

Sovmorgon idag då :D gutt ! gick upp vid 9 och
duscahde och sen åt jag fruksot , sen vid kvart över 11 så
gick jag och Madde till skolan :) så åt vi  matsalen , det
var påskmat , inte så gott faktsikt haha :p
sen var det matte , usch jenny mådde inte
så bra o jag kände att jag fick ont i huvudet åde med :/
men efter matten mådde vi bra :D hehe
jenny hade inte ätit nått så vi gick in i matsalen , var
där helt själva för dom skulle precis stänga men
hon fick äta hehe :D
sen var den engelska , nog den värsta engelska n
jag varit med om , men fick bra på min bok rapport
för en gångs skull haha :D
sen var det sista lektionen , gränser , lika tråkigt som vanligt -_-
sen så stack jenny och jag till stan , hon skjutsade på cykeln ;D
hade så ont i fötterna hah xD hon köpte ett par jeans och ett
par skor :) väldigt fina !
sen så gick vi runt lite bara och sen fick hon lov att cykla till Smedby haha
stackarn <3

nu är jag hemma , har ätit lite mackor ^^

sen är det Andra Avenyn !! :D <3



Dagens outfit !
Kofta/jacka - Gina
Linne - H&;
Jeansleggins - Vila
Stövlar - Arnolds


/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0