Onsdag

Sov till 9 idag , sen gick jag upp o
duschade o sen åt mat . vid kvart över 11
gick jag till stan o sen gymmade jag :D
det var gutt ! det var ett tag sen nu ;D
tränade i 1 och en halv timma typ sen åkte jag med
bussen till mörbylånga men fick vänta
i 1 och en halv timma innan det var dags
att gå till tandläkaren -_- gick runt
lite i mörby o kollade , det var härligt väder
så det skadade ju inte ;D
fick komma in hos tandläkaren vid tio över
4 ungefär o då fick jag bedöving
o sen lagade dom , det gick ovanligt snabbt
o smärtfritt haha
o sen hade jag tydligen ett hål till :S så ska
dit i april igen , o det är det sista hålet
o han sa att sen skulle jag inte ha några problem
med mina tänder ;D skönt de haha !
sen åkte jag med bussen hem vid kvart över
5 var framme vid kvart över 6 o sen tog jag bussen
hem , handlade lite mjölk o juice på ica först
o när jag kom hem packade jag upp idrottsväskan
o sen packade jag ner det som jag ska ha med mig
imon o sen åt jag rostad macka , orkade inte
göra nån mat !

nu sitter jag här o kollar på Family Guy ;D
snart Andra Avenyn ;D
bedövningen har inte släppt än :/ jobbigt
kan ju knappt bita ihop ! men men
det har nog släppt imon ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0