MATTIAS ANDREASSON ! <3

YEEEEEES ! Wooow , är så himla glad !!
Mattias vann Let's dance :') stort jätte stort
jävla grattis till han !!! <3333
Höll i tummen så hårt så jag tror jag har brutit
den haha xD nej inte riktigt men det känns
att jag höll hårt kan jag säga asså !! xD haha
men fy fan , åå vad glad jag blev :) det hade
han gjort sig riktigt förtjänt av asså <3
i början så var han jätte blyg o knappt
vågade röra på sig men med tiden
så har han utvecklats så bra , o han
vann alltihopa !! :)
Grattis ännu en gång Mattias Andreasson <3

Nu är det bara Eriks tur kvar sen har alla i
EMD varit med i Let's dance ;) men Mattias
är den enda som vunnit , än så länge ;D <3



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0