Måndag

Svenska o bageriet idag då ;D det va gutt , men var så
jävla trött hahahah xD kunde inte somna igår :O somnade
kanske vid 2 :/ så sov bara 4 timmar ,
sen efterskolan gick jag o jenny o tränade :) haha det
var hur sjukt roligt som heeeeelst !!! det blir roliagere
för varje gång :)
efteråt åt vi på zorbas , det var gott :D
o sen bestämde vi att jag skulle sova hos henne
för orkade inte åka hem haha ;D
så nu är jag hos jenny älsklingen :) o vi har
alltid så jävla kul !! älskar henne !
jenny åsenius , du är den bästa kompisen
 som jag har , vill aldrig förlora dig gumman ,
du är allt jag har o allt jag ber om !! :D <3333
natti natti alla fuckers !! :D :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0