Måndag

Skola idag igen då ;D förkyld så satan :(
mådde jätte dåligt idag på morgonen , och svenskan
var ju inställd så kunde ju fan ha sovit längre :O blir så arg när
man aldrig får reda på det i tid !! aja men iaf
sen var det bageriet hela dagen ;D efter skolan gick
jenny och jag och tränade ;D kul som alltid :D
sen åt vi på Zorbas så himla gott ;D
sen gick vi till stationen och där träffade vi
lite folk haha xD sen åkte jag bussen hem och jenny
med , och nu är jag hemma .
har pratat med pappa i 40 min också haha ,
rekord fan !
och nu har jag duschat och märkte att internet var
anslutet utan att jag hade bredbandet i
så det funkar lite utan haha xd najs ju ;D

men ska göra mig i ordning åde snart
och sen lägga mig , är ju en dag imon med hha

puss :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0