Måndag

Ojojoj vad skönt det va att vara lediga idag !! :D
riktigt naaajs asså !
gick upp vid 10 ungefär , duschade o sen gjorde
jag mat . Vid halv 2 tiden så gick jag mot stan ;D
gick runt o kollade lite o sen vid halv 3 ungefär så gick jag till
gymmet ;D det var najs att träna idag , fast ändå lite tråkigt
men det var gutt iaf haha ;D
sen vid halv 5 så gick jag därifrån o gick på stan
lite igen , o sen tog jag bussen hem vid halv 6.
när jag kom hem så gjorde jag lite mat , pommes o kyckling ;D
gott ! så nu har jag diskat å allt det o nu sitter jag här
o kollar lite på Luftslottet som sprängdes ! :D så himla bra <3
ska snart ta o fixa i ordning i bastun åde , måste få i ordning där snart !!

hörs senare :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0