Lördag

Gick upp vid 10 och åtfrukost och sen
duschade jag oh gjorde mig i ordning.
sen efter två kom familjen o så åkte vi till
moster för Isak fyllde år ;D
var väldigt kul faktsikt hehehe :D
vi stannade kvar o kollade på melodifestivalen
men usch , det är ju bara onödigt :S kunde fan
gått på fest ist !!!
man blir så deprimerad när det är dåliga som
kommer vidare :S liksom Kalle o dom ist för neo :S o
jessica bitch andersson ist för alcazar :o det måste va ett skämt
eller något :S christer björkman som sitter o fufflar med
rösterna :S skulle fan inte förvåna mig !!
aja men kul  för jessica att hon kom vidare , tråkigt
för sverige !!
tur att pernilla kom vidare iaf , bättre än ingenting !!

aja nu är jag iaf hemma ;D
kollar på World Trade Center :)
usch så himla hemskt :(

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0