Lördag

Började med att gå upp vid 5 idag , haha
ganska skönt att gå upp tidigt , men hade fruktansvärt
ont i halsen :/ kan knappt svälja :(
men men , sen vid halv 7 kom dom o hämtade mig o
så åkte vi till Fredriksskans och väntade på
bussen , jag sov i 1 timma eller nått på bussen ;D
det var skööönt !
sen har vi kollat på när alla tävlat , fan har ju sett
typ samma saker om o om o om typ 100 ggr idag :O
seriöst det var över 100 uppträdande !
men det tog ju slut till sist ;D tyvärr fick dom inte nått
pris , alla fick medaljer men dom kom inte på nån placering
det var ju lite synd, tycker ändå att dom var väldigt duktiga !

sen var det 4 grupper som visade upp lite dans , det
var Michael Jackson tema ;D så himla coolt ;D
några tjejer som hade glitter-peruker vann , dom hade
låten Bad - Michael Jackson :) dom var bäääst ;D


Michael Jackson <3

vi åkte därifrån vid 3 ungefär , haha var där
i över 7 timmar :O det är inte klokt ! vad jag
offrar mig på en lördag liksom :S
aja så kan de va haha ;D
sen sov jag i bilen på väg hem ;D förutom när
vi lyssnade på radion ! :D

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0