Lördag

Hejsan svejsan ! :D skulle ha gått upp vid halv 10 idag
tänkte jag , att jag skulle få sova lite längre ;D men nee då :O
då vaknar man kvart i 8 istället xD haha , o sen kunde jag ju inte
somna om så gick upp och åt frukost haha ;D ganska skönt egentligen att
vakna tidigt , då hinner man med mycket ! har ätit mat och duschat o
diskat o nu laddar jag ner lite ny musik som jag lägger in på
telefonen så jag har nått nytt att lyssna på när jag ska gymma ;D
ska dra sen när jag gjort mig i ordning o låtarna är klara :D

puss :*

you know my weekness that is why I'm sleeplees <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Felicia - livsstil & mode

Varifrån laddar du ner? :)<3

2010-03-20 @ 13:31:28
URL: http://feliiziiad.blogg.se/
Postat av: Erika

Limewire :) <3

2010-03-20 @ 18:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0