Lördag

Go morrn , det var skönt att få sova
lite längre idag :D gick upp strax efter 11
o drack varm oboy för kände att jag hade
lite ont i halsen , men det blev lite bättre nu :)
kollade på tv en stund. Pappa jobbar o syrran
är hos mormor o leker med kusinerna
o mamma är hos mormor just nu o hämtar kroppkakor :D
muuums ! sen när mamma kommer hem så ska jag
övningsköra ;D hoppas det går bra , det var
ju ett rätt bra tag sen asså ! men men , det ska nog
gå bra ;D

jag blev väldigt glad igår när Molly äntligen
åkte ut !!! :D hahahaa glädjetårar ;D
hahah , men nu får vi hoppas att Willy åker ut nästa gång
men seriöst så verkar det inte som de :/ det kanske inte
blir så kul nästa gång , men men , det är ju svenska
folket vi pratar om , det brukar ju aldrig sluta bra -_-
så därför är man lite orlig inför Melodifestivalen ikväll :S
det kan ju inte bli annat än dåligt när det är Sverige
som röstar -_- men men , jag har förberett mig
på det värsta : att det kan bli nån tråkig ballad
som vinner ! men får hoppas att det inte blir det !!!
Alla röstar på Eric Saade !! :D <33

hörs senare ;D ha en bra lördag ! :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0