Jag e duktig :')

Det var skönt att vara ute och gå en sväng ;D
gick ner till återviningsstationen sen gick jag runt sjukhuset och
sen förbi Södercentrum ;D
det var inte mörkt och inte ljust , det var lagom :D
lite kyligare men det är de ju på kvällen ;D
sen när jag kom hem så var den ena tvätten klar och
så la jag i en till , nu har jag bara en kvar sen efter dom
två som är ;D
jenny ringde också :) pratade med henne ett tag hehe :)
det var ett väldigt trevligt samtal :) <3

nu har jag bytt sängkläder också ;D jag är ju
fööööör duktig ibland :D och dammsugit har jag också
gjort ;D hahaha , sen förtjänar jag att bara slappa !!
har så fruktansvärt ont i fötterna :S

Körslaget börjar ikväll också :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0