Hello cuties ;D

Haha vilken tur jag har xD tur att jag inte
åkte hem idag , för mamma har fått magsjukan :/
stackars henne <3
har verkligen fobi för det :S usch det
är nog det värsta som finns ! aja men
nog om det xD
skolan var chill idag ;D
markus och tim kom o hälsade på innan
dom skulle åka hem :) hehe
o det regnade ute då men men vad fan haha ;D
tränade en stund efter skolan , skönt de hehe ;D då kan
man verkligen koppla bort alla jävla problem och
bara slappna av !!
sen när jag kom hem så åt jag lite mat o sen
gick jag o la mig i sängen och helt plötsligt så
somnade jag :O hahah , var skit trött !! gick ju upp
vid 6 idag så då kan man va trött ;D vaknade sen vid halv
7 o då fixade jag ihop lite fredagsmys haha ;D
vad gör man inte när man är själv ? hahah
så snart börjar Let's dance ;D då får jag ha lite mys
för mig själv :)

Hejja Mattias !! <3
Willy , det är dags att åka hem nu !!!

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0