God natt <3

Det här får bli sista inlägget för ikväll :)
sitter vid datan en stund till sen ska jag
stänga av o göra mig i ordning o lägga mig ,
ska iaf försöka att komma upp vid 9 imon kanske ?
sätter klockan på det så kan jag sova till
halv 10 kanske ;D man får fan inte va allt för slö
även att man har sovmorgon ;D

nu kollar jag på luftslottet som sprängdes för
2 gången ikväll ;D men den är ju så sjukt bra !
fast just nu lyssnar jag på musik haha :D har lärt mig
lyssna på dom melodifestivallåtarna som jag itne tyckte om
så mkt ;D tex sibel , hennes tyckte jag inte om men den
är skit bra nu ju :D samma som darin <3
aja alla är nästan bra ;D

puss god natt alla sötnosar :*






Jag vill ha sommar :( så att man kan gå ut i naturen o ta
kort igen <3




/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0