FY FAN !

Ååå fy fan , hatar verkligen spindlar !! :O
asså satt här i sängen med datan i knät
och sen så såg det ut som en skugga eller nått på täcket längst
upp vid kudden , men brydde mig inte så mycket om det
och sen vid sladden en stund efter såg det ut som att nått kröp
så la bort datan i sängen och sen när jag ställde mig upp
så kom det fram en spindel !! :O asså fy fan jag bara skrek
till !! asså fan den har varit i sängen när jag har suttit här :O
fy fan vad äckligt ! men jag fick ju panik så jag kunde ju inte springa
och hämta papper o ta den med för då hade den försvunnit
så jag bara smällde till den med handen ! usch bara rös till
i hela kroppen fyyy fan !
tänk om jag hade lagt mig i sängen och den krypit upp på mig :o
skulle fan döööö d !
det känns som att det är spindlar överallt på mig nu :S
hur ska jag klara mig här ? det har redan varit 2 spindlar här
på bara den här veckan :O aldrig haft en spindel
här förut , fan det är bara för att det börjar bli vår -_-
usch !!!

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0