Det var härligt :)

Härligt med en varm dush :D mådde bra när jag duschade
men så fort jag var klar så kommer den förbannande förkylningen
tillbaka :/ asså har jätte ont i näsan och i halsen :( det
är så grymt jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra för
att det ska bli bra ? har druckit varm oboy , knarkar halstabletter
som bara den , det finns liksom inget mer jag kan göra :(
vill inte bli sjuk det är en sak som är klar !!

idag ska jag vara duktig och försöka ha
gjort mig i ordning och allt det , stängt av datan m.m
i lagom tid till när Johan Falk - Operation näktergal börjar ! :D
eller innan Parlamentet också kanske ?
ja jag ska försöka , har ju liksom internet på mobilen så
i värsta fall använder jag ju mobilen ;D
smart jag är (y) haha

puss <3

saknar dig :/

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0