Cha cha :)

Så nu är jag hemma , eller nej haha , jag kom hem
vid tjugo i sex ugnefär xD men har inte haft datan
på förens nu ;) usch det individuella valet är för hemskt
asså -_- jag o hanna har fått nog ! vi ska se om vi
kan byta imon elelr nått för vi har verkligen valt fel !
o vad är det för vits med att gå på nått som man känner är
fel ?? får vi inte byta då vet vi inte vad vi gör !

men iaf , efter skolan gick jag o jenny ner till stationen
men vi gick ju nästan direkt , eller åkte hem till var
o en haha xD
så när jag kom hem så gjorde jag mat ;D mums , det va
gott ;D hehe , sen har jag diskat o packat upp väskan
men sen ska jag väll packa ner lite saker också ;D
har kollat på Andra Avenyn också o nu kom jag nyss ut
från duschen ;d det var verkligen uppskattat att duscha alltså ;D
fy fan härligt !
snart börjar Vampire diaries !! :D loooove it ! <3

hörs sen kanske ;)



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0