Ååååååå jag blir galen !!

Asså jävla skit ! jag bryr mig inte om att
jag inte får svära nu , men blir så jävla förbannad !!
varför går allt åt helvete ??? asså först förlorar kalmar
o gör en skit match o sen vinner den låten som jag
allra jävla MINST vill ska vinna !! :@ asså fattar inte
hur svenska folket röstar ?? :S
det är bara ballader i Euro vision i år !! asså herregudf !!
men men , Eric Saade kom ju iaf 2 eller 3 ? dom säger ju fan olika
dom har ju ingen koll dom där jävla svenskarna
åå fy fan !

aja men men , jag förberedde mig på det
värsta å då händer det såklart också , men men
så har det j uvarit nu i några år , blir aldrig nån
bra svensk låt som vinner , så är det bara .

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0