Torsdag

Morsning korsning homies :) vaknde vid 10
ungefär och då gick jag upp och började med
att lägga i två tvättar sen har jag kokat upp lite pasta
för när jag kommer hem efter träningen senare så
ska jag göra kycklingsallad :) muuums ! så pastan står nu
i en kastrull och svalnar :) tvätten är klar om lite mer än
1 timma så kan lika gärna sitta här och göra ingenting , ska
äta lite frukost snart också tror jag och sen packa träningsväskan .
Har inte vågat kolla ut om det är fint väder ! :s hoppas på
att det är det (y)

sen i eftermiddag så kommer hyresvärden hit och ska kolla
en sak i badrummet , hoppas det fixar sig snabbt !

en liten kul grej från igår :

Straight är det nya ordet för gay ! Då är alltså gay = straight !

Hej , jag är gay ! :D Shit vad kul vi hade åt det igår xD

Man måste vara en Hallbergare för att fatta sånt haha ;)

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0