Tisdag

USch igår kväll/natt var ingen höjdare :( var så himla
förkyld och ja det var jobbigt , snurrade i huvudet och
kände mig jätte svag :( men lyckas klara hela natten :)
men sen fick jenny och jag vänta på lotta som skulle kommit
tjugo i 2 men kom inte förens tjugo över 2 , och det var kallt
och jag mådde piss :/ men till slut kom hon ju och då cykalde
jag hem , det blåsa så satan så det tog en liten stund :( sen
när jag kom hem så gjorde jag mig i ordning och sen bara
la mig direkt !! idag så sov jag till halv 1 eftersom jag mådde så
dåligt :/ det var inte kul att vakna med huvudvärk och
ont i halsen och överallt :( men nu måste jag äta nått och
så ska jag försöka klara av den här dagens praktik också ....

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0