Tisdag

God morgon alla glada människor ! :D
ja kan väll inte påstå att jag är glad än :p
är rätt trött fortfarande även att jag sov till
1 idag , skulle gått upp vid 9 men ne nu
blev det inte så igen men imon då SKA
jag upp tidigt så är det bara ! :D

jag vill ha mer minne på min dator :(
det börjar ta slut nu ! har hittat ett
jätte billigt på siba men vet inte ?
vill ha det iaf !

haha hittade det här också
inte så värts kul men lite ;D blink* :

Norrmannen ringer till informationen och frågar:
- fröken, om jag tar tåget till Paris, hur lång tid tar resan?
- Ett ögonblick, säger damen i informationen.
- Tack så mycket säger norrmannen, och lägger ner luren.

erkänn att ni skrattade ihjäl er ;) * haha

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0