Tisdag

Sovmorgon idag till 09.40 , det var najs :D cyklade
vid halv ungefär och det är helt sjukt att jag hann till
tjugo i :o men det var ingen fara med det för lärarna
satt bara inne på kontoret och fikade som vanligt haha :p
vi gjorde inte så mycket i bageriet , vi behövde inte
vara ombytta , det kändes väldigt skönt ;D jag gick runt
och tog lite kort med Maddes kamera och sen packade
vi ryttarkakor sen så var det lunch och betygsnack , ville
inte egentligen för det kändes som att det skulle gå åt ........
men det gick tydligen bra :D fick massa bra kritik och
jag kommer få VG :D det känns väldigt skönt :)

sen så skulle vi grilla och paddla med klassen , eller jag
paddlar inte !! never ever ever ever ever never ever  !!!
det var fler som inte gjorde det men men , vi gick ner
till Stensö campingen ,eller jag blev hämtad av Jenny och Lotta
så skjutsade Lotta oss ner till campingen :) och då gick
vi in och köpte glass :D muuuums ! sen så gick vi mot t-bryggan
och där var alla andra , och sen började dom paddla och vi gick bort
dit där vi skulle grilla :) det var väldigt
mysigt , vi slapp regnet när vi var där iaf :) men när vi
kom tillbaka sen till t-bryggan , jenny paddlade tillbaka och jag
tog hennes grejer och det var ju tur det för när vi kom tillbaka , jag
fick skjtus av Tomas dit för jag gick lite i förväg och när vi kommer
fram så ser vi att alla står och skrattar och sen ser jag jenny och
hon är dyyyyyyyngsuuuuuuuur !!! precis innan vi kom så hade hon trillat
ur kanoten och alla stod och skrattade xD hahahah , faaaan att jag misssade
det , hade ju skrattat ihjäl mig xD men hon var verkligen blöt från topp
till tå ! stackarn ;)
men sen gick vi tillbaka till campingen jag ochg jenny och väntade på
skjuts , hennes faster hämtade oss så skjutsade hon oss till
skolan för hon skulle ha sina ryttarkakor och sen några längder men
det blev lite strul med det men det ordnade sig , sen så gick jag ochg jenny och
skulle lämna tillbaka alla skolböcker i bibblan , men neee då , då hade bibblan
stängt :@ men vi hittade en lärare som kunde lämna böckerna på
bibblan :) så det var lite jobbigt när vi kom tillbaka till skolan men men xD
sen så cyklade jag till Maxi och köpte student present till Sanna :D hoppas
hon blir glad för den ! :)
och sen cyklade jag hem och la mig en stund , var grymt trött -_-
men sen på kvällen så kom älsklingen till mig :)
och då sov vi en stund också , kollade lite på Luftslottet som sprängdes
men eftersom vi somnade så var det lika bra att pausa filmen haha :D
sen var vi väll vakna vid 9 hahaha , och då började vi kolla på filmen efter
en stund och sen var den slut efter 11 och då la vi oss och somnade
igen direkt haha ;)



/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Presenten var awesome, tack!!! :D

2010-06-17 @ 22:14:32
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0