Söndag

Vaknade vid halv 10 eller nått ? och så gick vi upp
och så gjorde vi inte så mycket , la oss i soffan och
sen lyssnade på musik :D sen åt vi mat och efter maten
åkte vi ut med familjen med raggarbilen hahah ;) en
lång runda blev det , och vi körde med caben nere så
blev ännu mer förkyld :S men men haha , sen när vi kom
hem så packade vi ihop våra saker och så åkte vi hem
till kära Kalmar :D först hem till han så fick jag hälsa på
hans syrra också :) och sen åkte vi till mig och då
somnade sötnosen i mitt knä hehe så gulligt :) jag fick
sitta upp och sova haha men men ;D men satt och kollade på
tv och sen hade vi ytterdörren öppen och rätt som det är så ser
jag ett katt huvud och jag ba : oj shit en katt och då vaknade han
till när jag rycktes upp och skulle shasa ut den , men katten blev
så rädd bara jag öppnade truten så han höll på att hoppa upp på bäddsoffan
men sprang ut direkt haha , så fick stänga igen dörren :(
sen så satt jag mig i sängen igen och så sa jag att han fick sova
en stund till men sen nån timma efter så bara lägger tvn av :O kanalerna
försvinner och jag får lagom panik , blir både ledsen och arg :( haha ne mne
klarar mig inte utan tvn xD men det gjorde inget för vi skulle ändå
hem till han igen för han skulle byta kläder och sen skulle han hämta
en film , Walk the line , som han skulle "plåga" mig med , så åkte dit och
sen hem till mig igen , eller till netto först och handlade cola ;D
sen kollade vi på filmen och jag trodde den skulle vara skit kass men den
var grymt bra :D
sen så skulle han åkt hem egentligen men han frågade om jag ville
att han skulle sova här så då gjorde han de :) då åkte han bara hem
och hämtade arbetskläder och lite sånt sen kom han tillbaka :)
och då kollade vi på Rambo 4 , den var också väldigt bra :D
sen för en gångs skull så var jag trött haha , så vi la oss ;D
mysigt :) <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0