Söndag

Gud vad det var roligt på Björket igår :D
kanon kul hade jag med Sara Nordqvist :)
kul att få träffa henne :) vi var kvar till
halv 2 , jag tappade också mina nya solglasögon :(
det var det enda som var negativt !

vaknade idag vid tjugo över 4 över
att det var varmt och jag mådde dåligt , men
det gick bra , gick upp och drack lite vatten sen
la jag mig igen och sov till halv 12 för då kom
pappa och väckte mig och sa att jag skulle
komma ut och hälsa på kajsa och victor (brudparet)
så det blev till att byta om snabbt som attan !
dom var och spelade fotboll ute haha :p och victor
hade badat innan jag kom :p

åå jädrans mygg ! jag är totalt sönder biten !!! :/

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0