Söndag

Det blev en lång natt inatt haha , vi var vakna till minst halv 4
för vi åkte vid halv 3 och skulle hämta hans kompis
och så skjutsade vi hem han , så det blev att vi var vakna
tills han hörde av sig att han skulle hem ;) men det
gjorde inget att det blev så sent för vi kollade
på film och hade det så mysigt :) vi kollade
på den nya Beck som kommer ut nån gång snart
haha ;D lite före (y)
Beck - Levande begravd , gryyyyymt bra var den :)

idag sov vi till 12 ungefär sen så kollade vi lite
på Troja och sen åkte han och skulle grejja med
bilen och jag gjorde mig i ordning och cyklade
till gymmet :) så tränade nån timma idag :) det var
härligt ;D sen cyklade jag hem och gjorde mat
och nu har jag duschat och diskat och nu
sitter jag här och gör ingenting :)
ska göra mig i ordning snart och så får
vi se när älsklingen dyker upp igen :)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0