Onsdag

Usch vilken hemsk dag/natt igår :( mådde
verkligen inte bra alls ! snurrig och förkyld och trött :(
och sen fick jag ju va själv igen för Jenny var sjuk :( <3
men men , jag lyckades iaf klara av ännu den dagen :)
och det ska jag försöka göra idag med :)
vaknade vid 12 , skönt att få sova , mådde ganska
bra när jag vaknade men nu är jag jätte förkyld igen :/
men men , inte lika ont i huvudet idag :) det är ju bra
(y)
har ätit frukost och duschat , det var skönt med en
ångande och skön varm dusch :)
ska väll ta och vila lite sen igen framåt 3 eller nått :)
och sen måste jag väll äta nått också -_-
saknar min älskling :(

tänk , nu är det bara 2 ynkliga dagar kvar :D sen fyller man 17 !





/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0