Onsdag

Vaknde vid 6 idag när älsklingens klocka ringde xD
då var jag väldigt trött alltså xD sen stack han vid
halv 7 ungefär och jag somnade om direkt !!!
sen sov jag till tjugo i tio ungefär precis innan
klockan ringde så blev jag väckt på ett
annat sätt , genom att nån kommer och bankar på
dörren :s och jag vaknade inte direkt så dom fortsatte
och sen när jag fattat att det inte var nån dröm så ställde jag mig
upp och skulle ta på en kofta eller nått för var ju
liksom nyvaken men då öppnar dom dörren :s hade inte låst
efter att Christopher hade gått så han bara öppnade och ba :
oj jag trodde det var nergången till källaren, och jag ba eh ne här
bor jag , och så fick han gå igenom mitt hus till källaren ,
asså den nya hyresvärden hade inte förklarat tydligt för honom ,
det verkade ju lite lustigt :S men men , sen gick jag  upp och nu
har jag duschat , ska snart göra mig i ordning , vet inte riktigt när
jag drar sen , ska ju på studenten ;D tror jag ska träffa
Katta först för vill inte gå dit själv :)

cyyyya ;)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0