Midsommar!

Midsommar blev väll ganska kul iaf :) behövde
inte sitta hemma i lägenheten själv iaf...

skulle varit i färjestaden men Mathilda bangade
ut :/ aja , så jag fick lite panik , kommer få sitta
i lägenheten själv tänkte jag men det ordnade sig :)
jag tog sista bussen hem till Öland :) så det blev som
vanligt att jag firade med familjen och tre familjer till :)
vi ungdomar hade väldigt kul iaf :D
vi körde lite olika lekar och "young once" hette vi men vi
vann tyvärr inte , men det skillde bara 1 poöng så ;D haha men
det var grymt kul :D
sen drog vi ut i byn men det var ju lika dött som vanligt
men kul att bara ut och gå :D sen gick vi hem och då satt vi
ute och drack och pratade lite ;D
runt halv 1 då cyklade vi hem :)
så tack alla för en trevligt kväll :)




/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0