Måndag

Upp vid halv 8 idag sen göra sig i ordning , för en gångs
skull så gjorde jag mig inte i ordning så mycket :D det
var jobbigt haha men det gick , sen fick jag skjuts
till skolan av älsklingen :) och sen var det svenska , utan
jenny :( för hon försov sig ;D inte så konstigt efter en sån
vecka vi har haft :p
men sen kom hon lagom till bageriet , vi grillade med klassen idag :D
det var ju kul men inte så fint väder , plus att jag aldrig mått så dåligt :(
förkyld och ögonen ville bara falla ihop hela tiden ont i huvudet
och hela kroppen , frös inomhus när alla tyckte det var varmt :S
tror jag håller på att få feber :s
slutade vid 2 idag istället för 3 det var skönt så gick hem direkt
och la mig med datan i sängen och så råkade jag somna
en stund men de va skönt och nu när jag vakna
så är jag otroligt varm :( usch är nog sjuk ! får se hur det
blir imon ......

saknar min älskling grymt mycket redan !!! <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0