Måndag

Älsklingen kom till mig igår kväll och vi hade det
så mysigt :) kollade på film , Män som hatar kvinnor
den är så grymt bra :D sen så gick vi och la oss
vid halv 12 ungefär haha ;D

idag så blev man väckt vid 6 på morgonen
av att älsklingen ska gå upp haha ;D men det
var bra att jag vaknade lite tidigare fast somnade
om en stund efter att han hade gått ;D sen cyklade
jag till skolan  vid kvart i 8 , hade redovisning i
svenskan idag , jag och jenny , det gick bra
men vi började inte förens 9 så kunde haft
sovmorgon :S men men så är det ....
sen gick vi och pratade med Linus om engelskan
fick reda på betyget , fick G6 på nationella , ett
steg i från VG -_- så irriterande !! hade det gått
bättre på hörförståelsen så hade jag fått VG i
betyget :( men han skulle sätta ett jääääääätttttte
starkt G i betyget :D det är ju bra det hahah , men då
har jag sänkt mig i det :( och så får jag antagligen bara
VG i svenska så har sänkt mig  där med :/
men det är för att lärarna på skansen var för snälla haha ;D
men men , det duger , det är ju bara första året :D
sen var det att vara i bageriet och baka lite
och sen städa -_- trååååååååkigt ! slutade vid 2 ungefär
och så cyklade jag hem direkt och nu hamnade jag här ;D
nu kanske sommaren äntligen är här :D
sjuuuuuukt varmt är det ute ! :D det är så underbart !
men näe nu ska jag byta sängkläder ;D

tjossan <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0