Lördag

Igår så när vi kom hem till Öland så fick jag
börja med att öppna lite presenter :) mycket
fint , massa pengar och ett våffeljärn och sen
lite annat :) sen vid 7 så kom gästerna :)
dom var kvar i några timmar , och vi satt
och pratade och sånt shit , sen så när dom åkt
hem gick jag och älsklingen och la oss :) mysigt :)

lördag då , gästerna kom vid halv 12 och jag och
christopher gick upp vid halv 11 ungefär så det var bara
att göra sig i ordning och invänta gästerna :) dom
var kvar i några timmar sen åkte dom hem , och då
hade vi inget att göra så vi åkte till färjestaden/köpstan ,
efter vi kollat igenom köpstan åkte vi till hans kompis
och då fick jag träffa tessan också , så var vi där
ganska länge , blev ju lite lustigt där men men ....
missförstånd hahahha :p
sen åkte vi hem och då åt vi tacos :) gott :D
sen kollade vi på sommarkrysset och sen en film
Ladder 49 , den var grymt bra :) pappa och mamma gick
och la sig innan så vi fick sitta och kolla på den själva men det gjorde
absolut inget :)
sen efter filmen gick vi in på rummet och la oss och pratade
lite :) <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0