Lördag

Hej , vaknade vid 10 halv 11 nån gång idag , sov inne
hos syrran hihih :) så gick jag upp och gjorde inte så
mycket , gjorde mig i ordning nästan direkt och sen
åkte mamma och jag till Petterssons och hämtade
lite saker sen till min gammla gammla skola och lämnade de ;)
och sen åkte vi och handlade :) och nu håller vi på att grilla (y)
sen efter maten blir det ut och övningsköra och kanske när man
kommer hem att det blir ett dopp i poolen :D och sooooola !
ikväll ska mamma och jag till Björket !!! (y) kommer bli awsome ! :)
och sen var det någon mer som skulle med tror jag :)

parttttttttyyyyy ! (y)

saknar min Christopher <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0