Lördag

Igår så hade vi väldigt trevligt :) kollade på film och
satt vid datorn , sen vid tjugo i elva ungefär så gick
vi ut och gick i 1 timma :) det var härligt med
lite frsik luft :D sen när vi kom hem så var
vi helt slut haha så vi gick och la oss nästan
direkt :)

idag så har jag och familjen träffat hyresvärden
och några som bor i huset , han bjöd på lite
fika och vi satt och pratade , trevligt trevligt , men
det blåste så satan !!! sen efter det åkte vi och åt
på Cafe Dream , mysigt , hade ju en stor tv
framför oss också så kunde se matchen mellan
Argentina - Nigeria :D gutt de haha !
nu är jag hemma och har duschat och nu
ska jag se om jag ska ta tag lite i min
otroligt sega dator !!! ska rensa den och
se ifall man kan göra nån disk rensning om
jag hinner för sen kommer älsklingen igen :)



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0