Klassfesten !

Jag var ju på klassfest igår och jag trodde
det skulle bli kul men så fel jag hade !
det var ärligt talat riktigt dött asså :p
för det första så var inte alla i klassen där ,
då blir det ingen "klassfest" och för det andra
så var det sånna där som aldrig gått i vår
klass :p aa det blev ju lite fail där ! men
jag Theres & Frida hade iaf kul :D vi var lite
för oss själva , när vi kom dit först vid 7 så
gick vi ner till vattnet och grillade och det
var verkligen ett äventyr asså  xD det var
inte så  lätt att få fart på engångsgrillen xD
har jätteont i tummarna efter att ha försökt
tända i en halvtimma med en tändare xD
ajajaja .... men till slut så fick vi hamburgarna klara :D
grillmästarna !
men det var väldigt kul :) sem gick vi upp och
satt oss på en filt och drack lite och körde en
lek :D men sen kom alla och förstörde så det
sket sig så vi gick på toa ;D men när vi
kom tillbaka så satt vi oss hos dom andra men det
var så dålig sammanhållning så vi underhöll oss
själva :D men det var grymt kul , vi hade så kul :D
men sen började det bli väldigt kallt och de var
så dött ! några sa att det var fest i färjestaden men inga
kunde komma dit , förutom jag therese och frida ;D
frida ringde sin pappa så hämtade han oss sen var
vi i färjestaden istället , vi gick till Snäckstrand och
där träffade vi några men bara hälsade typ sen gick vi
mott Möllstorp till campingen och va där iställt ;D
och där hade vi kul :D
sen runt halv 1 så kom Christopher och hans kompis
och hämtade mig :) och vi skjutsade hem Therese också
och sen åkte vi tillbaka till kära Kalmar :D
och så var jag ute med dom vi typ körde runt och stod på
Coop parkeringen och så satt vi bara där och
de va ju massa andra folk där med , men sen runt 2 halv 3 åkte
jag och älsklingen hem till mig :) så kollade vi lite på
tvn en stund sen somnade vi , för en gångsskull så var jag
trött :D somnade nog före han också ;D

jag ska fan ha grillfest hemma hos mig nån
gång , då blir det nog lite roligare ;D bara
med några stycken :)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0